December napjai - 3.nap

Ma, olyan igazi punnyadós nap van. Advent első vasárnapja, semmittevős, pihenős, karácsonyi filmnézős. 
Délelőtt hatalmas pelyhekben esett a hó, ami gyönyörű volt. Annyira téli és olyan régen volt ilyen. Sajnos olvad is, de ettől függetlenül én minden apró hóesésnek örülök. :)
  

Mai fotó, igazából tegnapi.
Vagyis tegnap kaptam Merikától. 
Egy nagy doboz mindenféle kivágatot. 
Nagyon sok!! :)))))))
Pillangók és virágok, halacska és cica, karácsonyi kivágatok, 
szóval minden is van benne. Majd jól elhasználjuk a különböző 
alkotások alkalmával. 

Szép délutánt, estét! 
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Kellenek a punnyadós napok is. Itt tegnap esett a hó, ami még megvan. Nulla fok alatt van most a hőmérséklet, így éjjel sem fog olvadni.
    Bizonyára kincsnek számít a sok kivágat, milyen jó lesz használni őket. Szép hetet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezek kincsek. Nekem is van ilyen vágógépem, meg néhány késem. De a késekből annyi van, hogy az szinte elképzelhetetlen. És jó kis meló a vagdosás. Nemrég én is ezzel töltöttem 2 estét, hogy vagdostam. Szóval, ezek kincsek, valóban. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése