December napjai - 2.nap

 Ma Pesten voltam, pontosabban Dunakeszin, Tinánál. Igazából nekem ilyenkor kezdődik az advent, mert ez az évzárós, alkotós összejövetel mindig a hónap első napjaiban van, már ünnepi hangulatban. Alkotunk, cseverészünk, nagyokat nevetünk, eszegetünk, kávézunk, szóval mindig jó ez a program. 

A mai egy kicsit különlegesebb volt, mint a korábbiak. A "foglalkozást" ugyanis Szabó Sipos Barnabás tartotta, akit színművészként és George Clooney magyar hangjaként ismerünk leginkább. :) (Nagyon vicces, hogy, amikor ezt a bejegyzést írom, a tévében pont egy olyan film megy, amiben Clooney szerepel. :) Szóval még most is Szabó művész urat hallgatom.) Amúgy pedig ő is művész ember! Fest, művészetterápiás foglalkozásokat is tart. A színekről, a fényről és a sötétségről tudhattunk meg sok-sok mindent, aztán pasztellel alkottunk.

Nagyon alkotok :) 
Kriszti készítette a képet, észre sem vettem. 
Mindig készítünk egymásról lesi fotókat, amiket aztán elküldünk egymásnak.
Pontosabban én mindig készítek a többiekről. :) 
A mai alkalom azért is volt még különleges, mert valamennyien, 
akik ott voltunk délután, alkotótáborosok vagyunk, szóval fél szavakból
is értjük egymást. Így, amikor elkészült a rajzom, ketten rögtön rávágták, hogy ez Bali. :) 
És tényleg. :)))) Holnap megmutatom.

Nagyon magyarázok :)))) Baliról, azt hiszem. 
Előtérben Szabó művész úr feje! 
Naggggyon ízlett neki a kuglófom. :) 

Ajándékaim, Tinától, Merikától, Napsitól.
Az a trüffelgolyó naggyon finom! :)

És, benne vagyok Kriszti tavalyi decemberi naplójában.
Ő minden évben készít. Azt hiszem az ideiben is 
benne leszek. :) 

Folyt.köv! 
Tipitá - Erika 


Megjegyzések

  1. Milyen jó lehet együtt lenni! Kíváncsi vagyok arra a bizonyos Balira. Azt írtad, hogy megmutatod.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem az ilyen együttléteket. Októberben volt egy mini-alkotótábor, amit én most kihagytam, mert tanultam. De nagyon hiányoztak a lányok, és én is nekik, amit most meg is beszéltünk. :) Kép nincs elfelejtve, csak ma semmi fény nincs, meg kedvem sem volt fotózni. Pótolom, mindenképp! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése