December napjai - 19 nap.

 

Reggel bementem Nyíregyházára megvenni egy utolsó ajándékot. 
Aztán sütöttem két kuglófot ajándékba.
Délután segítettem az egyik ismerősömnek feldíszíteni a bejáratuk korlátait.
Minden évben szerette volna megcsinálni, de aztán mindig elmaradt, és elnapolta 
a következő évre. Mondtam, hogy akkor most ez a következő év. 
És egy kis forralt bor társaságában gyorsan megcsináltuk. :) 
Nagyon örült a végeredménynek és annak, hogy végre nem maradt el a terve. 



Este pedig a barátnőmmel alkottunk, most náluk.
Szeretem az ilyen közös estéket. 
Jól megbeszéljük az élet dolgait. :)


Azt hiszem ez lett a szezon legszebb képeslapja. 
Vagyis nekem ez tetszik most a legjobban. 



Folyt. köv! 
Tipitá - Erika



Megjegyzések

  1. Ez a napod is hasznosra sikeredett. Tetszik a forralt boros és a korlátos képed. Olyan hangulatosak. Nagyon jó lehetett iszogatva díszíteni, beszélgetni is, és megvalósítani az ismerősöd álmát. Kár lett volna nem megtenni.
    Szeretem a kuglófot. Egyszerű, de finom sütemény, olyan nagymamás hangulata van.
    Nekem minden képeslapod tetszik, de ez a mostani tényleg magyon szép, és ott a szarvas is.:)
    Erika, csak azt tudom írni újra, hogy nagyon ügyes és sokoldalú vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) A kuglóf az egyik fő specialitásom. De tényleg. Tina alkotótáborába, ahova évek óta kb. ugyanazok járunk, már nem is mehetek kuglóf nélkül. Meg scrap-táborba sem. mert a lányok ezt várják tőlem, mert nagyon finom. Állítólag. :) Na, a tegnap az egyiket majdnem megégettem, a másik nem sült át rendesen és mind a kettő eltört, amikor kiszedtem a formából. Ennyit a kuglófsütési tudományomról. :))))))))))) Amúgy tényleg nagymamás hangulata van. Habos kakaóval. Bár azzal nem szoktam enni, de eper dzsemmel igen.

      Törlés

Megjegyzés küldése