December napjai - 18. nap

Ma postára adtam a leveleket, célba juttattam néhány csomagocskát a táboros gyerekeimnek, csomagot készítettem a barátnőimnek. Aztán könyvtárban is voltam, mert ősz óta újra járok (ez egy hosszabb történet, lehet egyszer elmesélem), és mert kb. hétvégére fejezem be a könyvet, amit olvasok és akkor nem lesz az ünnepek alatt olvasnivalóm. 

Egy újabb adag ajándékkísérő


Csodálatos képeslap és két díszecske egy scrap-társtól.


Jancsi volt kolléganője minden évben valamilyen 
horgolt díszecskét küld a karácsonyi képeslapban. 


Olvasnivalók. 
Fábián Jankát szeretem, majdnem minden könyvét olvastam, 
ezeket az újakat nem.  A Csokoládé c.film nagy kedvenc, 
a könyvet is olvastam, sőt a Csokoládécipőt is, ami a folytatása, 
de nem nagyon emlékszem rá, ezért most újraolvasom, majd folytatom
a történetet a Csokoládés barackkal. Az ötödik könyv leírása megtetszett,
remélem jó lesz. 


Folyt. köv! 
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Én is szeretem a Csokoládé című filmet, és a könyvet is olvastam. Tetszett mind a kettő. Megvan itthon saját példányban a Csokoládécipő című könyv is, de még nem olvastam. Jó tudni, hogy van egy tartalék könyvem arra az esetre, ha nem lesz mit olvasnom.
    Szerdán voltam könyvtárban, hoztam haza könyveket, lesz mit olvasni az ünnepekben is. Jó, hogy lefényképezted azokat a könyveket, amelyeket hazahoztál. Fábián Jankától még nem olvastam, de most ötletet adtál nekem. Köszönöm szépen.
    Szépek az ajándékkisérőid és a kapott horgolt dísz. Még egy kicsit olvasok, utána elmegyek aludni. Jó éjszakát kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is néztem nemrég a könyvajánlódat. Jók ezek. Megkönnyítik a könyvtári válogatást. És esetleg kevesebb a melléfogás. A barátnőm és egy ismerősöm is nagy olvasó, ők is szoktak ajánlani nekem könyveket. Fábián Jankától szinte mindent olvastam, egypár könyve meg is van. Az Emma-trilógia az egyik kedvencem meg az Angyalos ház. Kíváncsi leszek ezekre. Amúgy volt olyan is, ami egy kicsit olyan szájbarágós volt nekem.

      Törlés

Megjegyzés küldése