December napjai - 17. nap

                                                           Advent harmadik vasárnapja.

A tegnap készült jóságok. 
Hópehely és fenyőfa alakú szappan egy kis arany csillámmal,
ami a fotón sajna nem látszik. Az ajakápoló és a két krém.
(Azért nincs tele a doboz, mert azonos mennyiséget kaptunk, 
nekem meg nagyobb tégelyeim voltak. )

Készült két újabb ajándék kísérő



Délután  a Cantemus leánykar adventi koncertjén voltam. 
A barátnőm sajnos nem tudott jönni, mert nem érezte jól magát.
A Cantemus kóruscsalád világhírű. 
Ma a leánykák koncerteztek nálunk.
 Csodálatos kislányok, 6., 7., 8., osztályosok. 
A Cantemus kórus bázisa a Kodály Zoltán Általános Iskola.
Ezek a gyerekek kis koruktól a zenében élnek. 
Rengeteg ének órával, énekkarokkal, hangszeres órákkal. 
Ma pl., két kisfiú volt a zongorakísérő. Ami egyáltalán nem egy egyszerű
műfaj. Olyan profin játszottak, kotta nélkül, végig a karvezetőt figyelve,
hogy én csak lestem. A lányok pedig csodálatosan énekeltek. 
Ők gyakran énekelnek úgy, hogy körben állnak az egész teremben. 
Ez történt most is. Körbeölelték a közönséget. Mögöttem a kislány alt szólamot 
énekelt, mellettem és előttem pedig szopránok álltak. 
(Ők nem szólamonként állnak, hanem vegyesen, mégis tökéletes a hangzás.
Nagyon ki van találva. És kotta nélkül az egész koncertet.)
Nagyon jó volt hallani azokat a dallamokat, amiket mi is énekeltünk 
valamikor a kórussal. (Eszembe jutott az is, hogy azért ez nem mindig buli, 
amikor télen, vasárnap délután el kell indulni és egy hideg templomban
kell énekelni idegen embereknek.)
Nagy élmény volt a koncert, nagyon szép volt. 


Egy hét múlva Szenteste.
Szép hetet kívánok mindenkinek!

Folyt. köv!
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Jó látni a krémeket és a szappant. Én is kaptam egyszer ajándékba fenyőfa formájú szappant. Azt vittem be a kórházba, mert az fért bele a viszonylag kicsi tartóba. Mindig eszembe jutott, akitől kaptam.
    Egyszer egy kolléganőmmel voltam egy erdélyi gyerekkórus koncertjén. Ők is 6.7.8. osztályosok voltak. Felejthetetlen élmény volt. Még ma is emlékszem rájuk.
    Igen, a tegnapi estéhez képest egy hét múlva szenteste. Gyorsan elmúlt az advent. Mindennel végeztem, amit akartam tenni. Mivel nem leszek itthon, így kevesebb volt az előkészület. A fát is elmenetel előtt feldíszítem. Ha hazajövök vár majd rám. Ajándékok is becsomagolva. Magamat is elrendeztem. Fodrásznál voltam, befestettem a hajam. Mindig magam csinálom ez utóbbit, most is így volt. Lelkiekben is készen állok az ünnepre. Remélem, hogy te is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nekem sincs sok tennivalóm a héten. Szépen fogynak a listáról a dolgok. Ma én is fodrásznál voltam, van még egy-két ajándék süti, egy nagy bevásárlás J-vel, és egy laza takarítás. Én sosem állok lélekben készen. Édesanya 23-án ment el. Az idén éppen 40 éve. Mondhatnám azt is, nem szeretem a karácsonyt. Ami nem igaz teljesen, de sosem volt az igazi. Az adventi időszak talán ezért is kedvesebb nekem.

      Törlés

Megjegyzés küldése