December napjai - 15. nap

 Délelőtt Sütitündérkedtem. Már elég régóta csináljuk, most három év kimaradt. A főszervező kiválaszt egy öregotthont, szociális intézményt, de volt már tűzoltó és mentő állomás is, mi pedig, elég sokan, sütünk sütiket, veszünk gyümölcslevet, gyümölcsöt és így karácsony előtt elvisszük. Holnap lesz az egyik átadás, itt, a halászi öregotthonban. Én sajnos nem leszek holnap itthon, ezért ma elvittem, és beadtam. Kókuszkockát sütöttem.


Tegnap elhoztuk a táboros gyerekeim alkotásait. 
Mostanra lett kiégetve, mázazva. Szétválogattam, 
csomagolom és eljuttatom a gyerekeknek.
Nagyon aranyos dolgokat csináltak. A nagyobbak korongoztak is, 
mert Elvira eljött és megmutatta nekik, hogyan kell. 


A cserepek mellé mindenki kap egy kis kártyát is.
Olyan sok karácsonyi kivágatom van, hogy sosem használom el. :)


Délután telefonált a futár, hogy mindjárt itt van. 
Elkezdtem gondolkozni, milyen csomag jöhet, mert nem rendeltem
 semmit sem. Mondtam is a futárnak, nem tudom, mi ez. 
Azt mondta, nem baj, ki van fizetve. :) 
Megérkezett a Sugallatos karácsonyi képeslapom. 
(A Sugallatok egy scrap csoport és aki akart, részt vehetett
a képeslapküldős játékban. Persze, hogy akartam. Azt nem 
tudtuk, hogy kitől kapunk lapot, csak azt, hogy kinek kell küldeni.)
Én ezt a csodálatosat kaptam!


És jött egy másik csomagocska is. 
A barátnőm küldte.
A lap mellett cuki karácsonyfa díszeket kaptam.
Ő is jár kerámia szakkörre. :)


A nap fénypontja az esti előadás volt. 
Bősze Ádám most járt először Nyíregyházán. 
Az előadás szenzációs volt. 
 Én már hallottam egyszer, mert Tina alkotótáborába 
is eljött nyáron és mesélt nekünk. 
Nagyon jó egy ilyen nagy tudású embert hallgatni. 
Annyi információt mondott el, hogy hihetetlen. 
Nagyon jó előadó, jól bánik a közönséggel.
Amúgy az operákban egyáltalán nem vagyok otthon, 
meg kell hallgatnom néhányat. Puccini összesen 20 órányi
operát, operettet írt, ezt tényleg végig lehet hallgatni. :)


Szép hétvégét! 
Folyt.köv! 
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Kedves Erika! Megint milyen szép dolgokat láthatok a blogodban. A süti, a képek, a gyerekek alkotásai. Adni jó, ezt akkor is megtapasztaltam, mikor kórházban voltam. Mi is készítettünk képeslapokat. Egyszerűek voltak, én 100 db-ot csináltam. Jöttek a kórházba gyerekek műsort adni. Ők is adtak valamit, önmagukat, a tudásukat, mennyit gyakorolhattak, és a szervező tanárnak is mennyi munkája volt benne. Én is szereveztem valaha műsorokat, tudom, hogy mennyi odafigyelést és időt igényel.
    Jó szokás, hogy egymásnak küldtök lapokat. Meglepetés, hogy kaptál valakitől. Bár lehet, hogy tudtad, hogy te is kapsz, mert te is küldtél. Részt vettél a játékban. Mindenesetre jó lehetett megkapni.
    A barátnőd ajándékai is szépek.
    Sok mindent csinálsz, sok helyre mész. Lásd az Bősze Ádám előadását. Örömmel olvasom a beszámolóidat. Néha szoktam komolyzenét hallgatni, operát is. Általában az autóban szól, mikor megyünk valahova. Többet kellene nekem is hallgatnom, mert nagyon is hiányos a tudásom. Annyi mindent kellene csinálni!
    Én is szép hétvegét kívánok neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek most tényleg nagyon aktív napok voltak. A jövőhét már csendesebb lesz. Vagyis úgy tervezem, aztán majd meglátjuk. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése