December napjai - 12. nap

 Végre, ma kisütött a nap!!! Délelőtt még csak próbálkozott, aztán délután több órán keresztül sütött. Már nagyon hiányzott. Ezt kihasználva faleveleket gereblyéztem, mert bizony ez elmaradt. Pontosabban nem lett befejezve, mert egyszercsak hideg lett, aztán meg hó. Azért nem szoktam az összes levelet összeszedni, de most tényleg elég lehangoló volt látvány. A leveleket a kertbe hordom, az ágyásokba. Ma éppen visszafelé tartottam, elkezdtem diót szedni, mert az is elmaradt, amikor meglepett a szomszéd kutya. Én alapvetően félek a kutyáktól. Ő egy vizsla, nagyon szép, de eddig csak a kerítés két oldalán találkoztunk egymással. Most meg egyszer csak ott volt. (A szomszédom ki szokta engedni egy kis időre, hogy kedvére rohangáljon. Meg ilyenkor már nem nagyon mászkál senki sem a kertekben. Engem kivéve. :) ) Hát, megijedtem kicsit, és szóltam neki, menjen haza. De ő igazából játszani szeretett volna. Azt hitte azért hajolok le, hogy valamit felvegyek és eldobjam neki. Ezt azért gondolom, mert eldobtam egy diót, és boldogan hozta vissza. Nem ugrált rám, nem is ugatott, csak szeretett volna játszani. Dobáltam még neki diót, közben pedig szépen felsétáltam és bezártam a kertkaput. Szegény olyan bánatosan nézett rám, de nekem ennyi kutya kaland egyenlőre bőven elég volt. :) 

Erről nem készült fotó, nem is volt nálam semmi sem. Helyette mutatok egy-két kedvenc díszt és az eddig készült képeslapokat. Legkésőbb jövő hét elején postára kell adnom. 

Évszak szerint változik a dekor, 
most az egyik gyönyörű karácsonyfadíszem került a csészébe. 
(A díszt egy lomos turiban találtam.)

Nagyon szeretem a régi üveg karácsonyfa díszeket. 
A csúcsdíszeket különösen. És néha sikerül is találnom itt-ott 
egyet. Ezt a dekort a Pinteresten láttam egyszer és nagyon megtetszett.
Két éve készítettem. Csak fotózni nem tudom rendesen. :(

Ez a képeslap már úton van. Az egyik scrap-csoportban 
képeslap küldős játék van, arra készítettem. 

És a többiek: 





Folyt. köv! 
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Nagyon jó a kutyás történeted. Talán most már nem fogsz félni tőlük annyira, legalábbis ettől az egytől nem. Jó lehetett vele játszani.
    De szép képeket hoztál! A díszek és a képeslapok is tetszenek. Írtad, hogy te is szeretsz szarvassal díszíteni. Találtam is most a lapokon párat, és a csúcsdísz mellett is van egy. Örültem nekik.
    Elég magasan voltak a díszeim egy polcon. M. leszedte őket pár napja, átnézegettem, hogy milyenek vannak. Összegyűltek az évek folyamán, mind nem is kerül fel a fára.
    Még le kell írnom, hogy nagyon ügyes vagy és sokoldalú. Minden alkotásodat szívesen nézegetem a képeslapoktól kezdve a süteményekig.
    Jó itt a blogodban lenni, várom a következő írásod és a képeket is. Szép napot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a dicséretet! :) Tényleg "elszaporodtak" nálam a szarvasok. :) És ma is kaptam egyet. Majd megmutatom.

      Törlés

Megjegyzés küldése