December napjai - 10.nap

 Advent második vasárnapja.

A Keszegsütőben ebédeltünk. Korhely halászlé, lencseleves füstölt harcsával és haltepertő kulimázzal. Évente egyszer-kétszer megyünk el ide, mert szeretjük ezeket a kajákat. Most volt itt az ideje. 




Ezenkívül eseménytelenül, csendesen telt a vasárnapunk. 

Még két hét karácsonyig! 

Folyt. köv! 
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Újra tudok írni. Néhány napig nem tudtam, mert nem voltam itthon, de olvasni tudtalak, és nézegetni a szép képeket is. Naponta jöttem hozzád.
    Én is szeretem a halászlevet. A balfi halászcsárdába néha elmegyünk, és eszünk. A csendes eseménytelen vasárnapok is jók tudnak lenni, én élvezem őket. Kívánok neked minden jót, és örülök, hogy írod a blogos adventi kalendáriumodat. Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiányoltalak is. :) Mert mindig írsz nekem valamit. A jót hamar megszokja az ember és ha nincs, hiányzik. Köszönöm, hogy olvasol.

      Törlés

Megjegyzés küldése