December napjai - 1. nap

 Scrap-körökben nagyon népszerű a December Daily, a December napjai album. A lényege, hogy minden napról készül fotó, szöveg, a karácsonyi készülődés és az ünnep így dokumentálódik minden évben. Mondjuk a napló igazából nem decemberben készül el, hanem jóval később. Ettől függetlenül nagyon jó kis albumok születnek. Én is készítettem egyet, jó pár évvel ezelőtt, egészen pontosan 2011-ben. Szeretem album lett. Aztán többször elkezdtem, fotóztam, jegyzeteltem, de az album sosem készült el. Évek óta azt tervezem, hogy csinálok egy több évet felölelő nagy albumot. Egyszer biztos lehet, hogy elkészül. :) 

Most viszont azt találtam ki, hogy a blogomon dokumentálom a decembert. 

December 1. 


Tegnap nálunk is esett a hó, ma meg az eső. :(
Ettől függetlenül egész délelőtt karácsonyi hangulatom volt. 
Kuglófot sütöttem, mert holnap Tina Rajztanodájába megyek a szokásos
karácsonyi alkotós napra. És a kuglóf már az alapfelszerelésem közé tartozik.
A csajok imádják! :) 
A madáretetőben óriási forgalom volt ma. 
Amit nem tudok rendesen fotózni, de azért néha sikerül egy-két cinegét
elkapni. Egy meggyvágó is jár hozzánk, már többször láttam. :)


A kuglóf!!

Délelőtt előszedtem a karácsonyi dekorokat, és egész nap azokat pakolgattam.
Vannak nagy kedvencek, vannak olyanok, amik minden évben ugyanarra a helyre 
kerülnek. Nektek vannak ilyen díszeitek? 
Majd hozok képeket, de ma már nem tudtam fotózni, mert besötétedett.
Este még készült fürdősó is! Alkotótársaim ezt kapják ajándékba holnap. :) 

Folyt.köv. 

Szép hétvégét! 
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Szia Erika! De jó, hogy lesz a blogodban egy album! Ez egy karácsonyi kalendárium lesz, amit minden nap nyitogathatok. :) Nagyon fogom várni. Az első nap tetszett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ez a terv! Örülök, hogy tetszik! Igyekszem tartani! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése