Gombácskák

Régen volt ilyen szép, meleg, sőt néha nagyon meleg őszünk. Két hete azonban kicsit változott az időjárás és tényleg őszi lett. Szombaton még egész nap az udvaron dolgoztunk, én az összes cserepes virágot kihordtam a házból és átültettem vagy csak feltöltöttem földdel. ( Ti észrevettétek már, hogy időnként eltűnik a föld a cserepekből?😯) Vasárnapra már elromlott az idő, fújt a szél, lógott az eső lába. Délelőtt még gyorsan elmentünk azért csipkebogyót szedni, mert annak is már nagyon ideje volt. Aztán délután sütöttem egy isteni finom csokis-fügés brownie-t, aztán meg összeraktam két gombás őszi dekor-bögrét. Vagy nem is tudom, hogy lehet ezeket nevezni. Már régóta akartam ilyet, mert tetszenek, így aztán készítettem fazekas szakkörön, nem is tudom mikor, ilyen kis cuki gombákat. Kerestem két régi bögrét, amit már nem használok, és pikk-pakk gyorsan el is készültek. 😀👍Közben kisütött a nap, így kihordtam mindent a fotózáshoz. 🙈 









Szép hosszú hétvégét kívánok! 
Tipitá - Erika


Megjegyzések