2022 képekben 1.rész

 Több, mint egy éve írtam az előző posztot. Jártam erre egyszer-kétszer, de új bejegyzés nem született. Az okát igazából nem is tudom, de nem is gondolkoztam róla. Azt viszont tudom, hogy még nem akarom elengedni a blogot. 

Képes összeállítás következik az évről. Igazából magamnak is nagyon jó ez az áttekintés.


Január
Az év fordulóján szoktam elkészíteni az új emléküvegemet és a naplómat. 
Új napló nem készült, csak az előző kiegészült az új számmal.


Kicsi hó volt. És lett hóangyalom is. <3
Glória és Rózsa nálam voltak.


Februárban Hollókőn töltöttünk pár napot



Az utazó hátizsákom.
Lassan el kellene kezdenem azt a naplót, amit már régóta tervezek.
Pár éve, amióta megvan, mindig viszem magammal ezt a hátizsákot, 
és mindenhol lefotózom. És ebből lesz majd egy szép nagy scrap-album.


Március
Rózsa alkot


A virágmagok rendezésének ideje 


:)


Április
Nekem a berzselt tojás az igazi. A legszebb. 
Az idén újra készítettem


Kovászos kalács húsvétra


A naplózás fortélyait tanítom a Bíborkában


Tojáskeresést rendeztem a gyerekeknek az udvaron


Segítettem a templomi nagytakarításban


Május
A rajzmeditációs alkalmak elengedhetetlen kelléke a kuglóf


Az első osztályom 30 éve ballagott.
 Jaj de jó volt újra velük lenni!


Június
Virágoskert tábor 1. turnus


Herenden, Tina alkotótáborában. 
Természetesen, alkottunk is. 


Kapcsolódj ki! - alkotós program a Verandán


Július
Életmód tábor - Szögliget


Aktívan szemmel tartom a hajnali kemencés pogácsa sütést. :)


És, itt is naplóztunk!!


Scrap-táborban magyarázok a többieknek! Én. 
Hihetetlen dolgok történtek. 


Virágoskert tábor 2. turnus. 
És egy remek gyógynövényes kártya.


Folyt.köv.
Tipitá - Erika










Megjegyzések

Megjegyzés küldése