Halloween

 Pont egy éve festettünk Tinával pókhálókat. Online óra volt, nagyon tetszett, nagyon jó volt festeni. Az óra után, délután festettem egyet az art journal naplómban is, hogy majd csinálok egy jó kis halloween-es oldalt, mert olyat még nem csináltam. ( Ennek a nagy mestere Kovács Ildi, Kovaxka. Számomra mindenképp. Imádok Ildivel együtt alkotni, mert rengeteget tanulok tőle. Az AJ oldalai pedig egytől, egyig zseniálisak. ) Kerestem képeket, ki is vágtam néhányat, aztán úgy is maradt. 

És most, befejeztem. :) Mert jó munkához idő kell. Mert jött az ihlet. :) :) 

Egészen jó oldal lett! Bár nekem hiányoznak róla a csillagok. Nagyszerű arany színű csillagokat kaptam tavasszal, amit előszeretettel ragasztottam is mindenhova. Sikerült úgy elpakolnom, hogy nem találom. Egyszer biztos meglesz. :) 

Az akvarell kép


Az art journal oldal.

A napokban, halloween kapcsán, eszembe jutottak a jó kis Halloween Partyk a művelődési házban. De szerettem! Olyan jókat készültünk. Terveztük a dekorokat, alkottunk mindenfélét, szinte az egész októberünk erről szólt. A legjobb a Harry Potteres dizájn volt!!! 💗Aztán azok a délutánok! A sült krumplis, sütőtökös, hagymás zsíroskenyeres, süteményes jóságok. A kicsi boszorkányok és a nagyok. A nagymamák, akik segítettek az unokáknak tököt faragni. Annyi csudajó emlék!! Na, ez hiányzik, hiányzott most nagyon. Meg szokták kérdezni tőlem, hogy nem hiányzik-e a művelődési ház. Alapjában nem, de az ilyen rendezvények igen. 
Szóval jó bulik voltak és a részvevőkkel együtt emlékezünk! :)

Szép novembert kívánok nektek! 
Tipitá - Erika


Megjegyzések