Virágoskert tábor

 Régen voltam erre. Ennek egyik oka a kánikula, amit már lassan magunk mögött hagyunk, nagyon remélem. Nagyon nem szeretem. :( Szinte csak túlélem a napokat. Ne is beszéljünk róla. 

A másik oka, hogy két tábort "csináltam" és ez lefoglalta minden kapacitásomat. :) :) 

Az úgy kezdődött, hogy még tél végén írtunk egy pályázatot az egyesületemnek, amiben tábort terveztünk. Természetközeli élmények kisiskolásokkal. Ez volt a hivatalos címe. Kitaláltam, hogy ha már itt a kert, meg tanulok a gyógynövényekről és azok is vannak, akkor ebből lehet jó dolgot csinálni. És van egy nagyszerű hely is, amit ki lehet alakítani táborhelynek. A pályázat nyert, két 10 fős tábort terveztünk. A helyek nagyon hamar elfogytak, mert a régi táborosaim, akiknek szóltam, rögtön jelentkeztek. 🙏🙏

Gyűjtöttem a témákat, ötleteket, fejben elterveztem, hogy fog kinézni a helyszín. Aztán a tábor előtti héten nagyon sok munka volt még, mert semmi sem volt úgy, ahogy akartam. De vasárnap estére minden elkészült. Mutatom: 

Innen indultunk

Takarítás, festés nonstop

Alakul. A hely igazából a régi disznóól. Évek alatt tettük rendbe. 
Tetőcsere, + terasz, vakolás, festés kívül-belül. Aztán jött az ötlet, hogy szuper alkotóhely lehet. 
A konyhaszekrényt egy éve kaptam. Becsülettel kiszolgálta az idejét. Aztán kiderült, hogy azért esett ki az egyik lába, mert szuvas. J. meggyógyította, megtákolta. Én pedig átfestettem. Minden elfért benne, amire a tábor alatt szükségünk volt. Egy kis ideig új élete lesz. :)
Az asztalt Férj készítette. Az asztallapot Gyarmatról hoztuk, még Édesapa csináltatta. 
Most kapott két varrógépe állványt lábnak. Tökéletes. 

Vasárnap este készítettem néhány fotót, mielőtt besötétedett. 
Aztán folytattam a munkát. :)

Az árnyékolók Nagymama vászonlepedői. 💗🙏 Legutoljára még a nyíregyházi lakásban használtam sötétítőnek. Szeretem, amikor a tárgyakat évekig, sok mindenre használjuk, mindig új esélyt adva nekik, hogy a hasznunkra legyenek és hogy gyönyörködhessünk bennük. 



Végül a terítő nem nagyon volt rajta, mert nem volt praktikus. :) 

Imádtak játszani a szappannal. 
Tripla mennyiség fogyott el. 😁
(Az állvány már évek óta a pincében várja, hogy lefessem, újra használjam.)


Hétfő reggel. Várom a táborozókat.





Mindenki kapott egy-egy alkotó naplócskát, amit én készítettem. 

A táborról még mutatok képeket. :)
Szép hétvégét! 
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Nagyszerű! Jaj, hogy milyen jó ötletet adtál nekem! És! Kicsit elszorult a szívem is... Nyíregyházát említed, drága szülővárosom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik az ötlet. :) Használd örömmel! :) Nyíregyházát szeretem én is. Több, mint 10 évig éltem ott. Illetve nekünk ez a közeli nagy város, 2-3 hetente biztos megyünk.

      Törlés
  2. Nagyon ügyes vagy, és a férjed is az. Nagyon szép a hely, sok munkátok van benne. Élvezettel olvastam az írásod, és nézegettem a képeket.
    Sok régi dolgot is fel tudtatok használni a táborhoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Férj kicsit morgott, mert nem szereti az ilyen babrás munkákat. Mint pl. a gyékényszövet felerősítése. :) De az is nagyon autentikusan oldotta meg, tavalyi napraforgószár lett a tartója. Szinte csak régi, meg innen-onnan összegyűjtött dolgokat használtunk fel. És én ennek nagyon örülök. Azt hiszem csak a festékre költöttem.

      Törlés

Megjegyzés küldése