Virágoskert tábor pillanatai

 Mutatok fotókat a két táborról. 







Növényszövés




Botanikai rajzot is tanultak. :)




A legkedvencebb. Levélnyomatokból készült. Az egyik legkisebb alkotása.
(Négy éves korától táborozik a kezem alatt. Egyszer majdnem elhagytam a Vadasparkban. 
Lábon kihordott szívinfarktus volt. Azóta barátnők vagyunk. :) )


A gyékény feltuningolása, hogy sokkal szebb legyen. 
Ők rajzolták, közösen festették. Én meg gyönyörködöm benne. 
Még be kellene fejezni. :)


Ezekről a szőnyegekről is lehet mesélni. Amin ülnek a lányok az előtérben rongyszőnyegek.
Nagymamám rózsaszínű damaszt ágyneműjéből készített nekem J. anyukája és keresztanyja 20 méter rongyszőnyeget, több, mint 20 éve. Akkor még nem tudtam mekkora munka a szövőszék felvetése. A szövés utána szinte már gyerekjáték. Ők megcsinálták nekem, amiért nagyon hálás vagyok. A szőnyegeket nagyon sokáig használtam. Nem is volt más szőnyegem és megszoktam, hogy csak ilyen kicsik vannak. Ha koszos lett, kimostam, szerintem takarítani is könnyebb ezekkel. Pár éve lettek végérvényesen lecserélve. És most ismét előkerültek, hogy ezeken játszunk, beszélgessünk. 


Préselt virágokból.




Vászonképek




Így lesz a körömvirágból búzavirág. :) 
A levéllel, virággal pecsételés nagyon bejött a gyerekeknek. 
Csodálatos alkotások születtek.




Agyagtálka pipacs gubóval díszítve. Majd ki fogjuk égetni, utána kapják meg. 


Ilyeneket csináltunk. Meg mindennap tanultunk egy gyógynövényről. A mentáról, a csipkebogyóról, a bodzáról, a levenduláról, a körömvirágról. És az udvar és kert növényeiről. Hogy ne csak azt tudják, hogy fa és bokor, hanem a nevét is. Nagy örömünkre nagyon sok mindent tanultak. Az olyan jó volt, amikor ők is örültek a tudásuknak. 

Nem mondom, hogy nem volt fárasztó, mert az volt. Sőt kánikula volt, fájt a térdem, aztán a második tábor alatt meg elkezdődött az allergiám. Szóval mindig volt, ami nehezítette a napokat, de az élmény, amit én is kaptam, felülír mindent. 🙏🙏🙏
Tervezem a jövő évet! 😁😁

Azt mondják véget ér a kánikula. Nagyon remélem! 
Szép napokat! 
Tipitá - Erika





Megjegyzések

  1. Éppen kérni akartam, hogy hozz néhány képet a táborról is. Íme, itt vannak! :) Csak ismételni tudom, hogy ötletes vagy, és nagyon ügyesek a gyerekek is. Persze, ilyen irányítás alatt nem nehéz. Tetszik, hogy ők is örültek a tudásnak. Elvégre azért mentek oda.
    Jó volt olvasni a szőnyeged történetét is. Milyen sokáig tudod használni őket.
    Kívánok gyógyulást, ha még mindig tartanak a panaszaid.
    Állítólag kedden véget ér a hőség. Itt most 34 fok van az erkélyemen. Könnyű, nyári ruha van rajtam, így könnyebb elviselni a meleget.
    Most újra megnézegetem a képeket, mert nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök, hogy tetszenek a képek. :) A térdem már majdnem tökéletes. Hétvégén szinte nem is mozdultam ki a házból. Tegnap éjszaka esett, és nemrég is volt egy nagyobb zuhé. Várom a holnapot. :)

      Törlés
  2. Gyönyörködtem! Tavaly és idén elmaradt a református tábor, ahol gyöngyözni és nemezelni szoktam a gyerekekkel. Így most nálad jó volt nézelődni! Köszönöm.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése