Gólyák

 Kb. két héttel ezelőtt a Sárga Borházban ebédeltünk. (Ez még a szülinapi ebéden pótlása volt.) Szeretem ezt a helyet, mert nagyon hangulatos és jó a konyhája is. (Kovászos uborka levest ettem. Nagyon érdekes és finom volt. )

A borház előtt most nagy útépítés van, lámpával irányítják a forgalmat. Amíg várakoztunk, ott vettem észre a gólyákat. Rengetegen voltak. Mintha valami party lett volna. :) A közelben van Bodrogkeresztúr is, ahol rengeteg gólyafészek van. Biztos, onnan is jöttek.

Ennyi gólyát együtt csak Erdélyben láttam, pár évvel ezelőtt. 

Sajnos a fotók nem olyan nagyszerűek, mert csak a kocsiból tudtam fotózni. De a lényeg azért ott van.




 

Szép új hetet kívánok! 
Tipitá - Erika






Megjegyzések

  1. Indulás előtti megbeszélés lehetett.

    VálaszTörlés
  2. Milyen jó lehetett neked! Én is szívesen ott lettem volna veled a sok gólyát nézve. Nagyon szeretem a kovászos uborkát, leves formájában még nem ettem, de az íze itt van a számban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A leves érdekes volt. Szerintem csak összeturmixolták a kovászos uborkát, tettek egy kis tejfölt a tetejére és füstölt harcsa szeletekkel megbolondították. A nagy melegben, mert akkor még az volt, nagyon hűsítő volt.

      Törlés

Megjegyzés küldése