Kerti ez-az

 Tudom, már többször írtam, szeretem a kertem. 😀

Most kicsit más. Több időt töltök vele, mert terveim vannak. Még sok a munka, de élvezem. Jó lesz. 

Szeretek reggel végigmenni az udvaron, kerten és fotózni. Figyelni, mi mennyit nőtt, alakult. 



Új felfedezés a fehér közepű pipacs.

Hát ez nem olyan előnyös kép. De rájöttem, hogy kell egy ilyen. 
Ez lesz az ilyen volt kép. És már azt is látom, milyen lesz.
 Amúgy elég sok minden van itt elültetve.

Az egyik kedvenc virágom. Tavaly mentettem meg a szomszédból.
Most virágzott először.

Neki csodálatos illata van. Parlagi rózsa


Pár napja egy rigó bukkant fel a kertben. Nagyon szelíd.  Tegnap megijedtem tőle. 
Egyszercsak egymásra néztünk. 😀Szinte nem lehet elzavarni. 
Nem lenne ezzel semmi baj, de a cicák nagy vadászok. 





Folyt köv. 

Szép napokat! 
Tipitá - Erika





Megjegyzések

  1. Élvezettel olvastam és nézegettem a képeket. Remélem , hogy a rigó megússza a cicák vadászösztönét. Van mindig egy vendéged a kertben, van még kire nézni a virágokon és a konyhakerten kívül.
    Még nem láttam fehér közepű pipacsot, de általad megismerkedhettem vele.
    Jó volt itt lenni, bepillantani a kertedbe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nálam jártál! :)
      Képzeld! Tegnap egy méhraj volt a fenyőfánkon. A szomszédasszonyom vette észre, szólt ismerős méhészsrácnak, aki jött és befogta őket. Még sosem láttam ilyet. Megtudtam egy csomó infót a méhekről. Hű, nem semmi, amit tudnak. Úgy meglepődtem, amikor megláttam a méheket, hogy elfelejtettem fotózni. Na meg éppen gyerekek voltak nálam és arra koncentráltam, nehogy valami baj legyen.

      Törlés

Megjegyzés küldése