Variációk

Harangláb vagy sasfű. Az utóbbi nevet most tanultam. Igazából én harangvirágnak ismertem, de az más. Most néztem utána. Ő a harangláb virág. 
Régóta van az udvaron, igazából nem is emlékszem, hogy én vetettem, vagy már volt itt, amikor ideköltöztünk. Most már sok helyen van, a szél is viszi a magját, én is szórtam ide-oda. Jól érzi magát árnyékos helyeken. 

 







Tavaly ők még nem voltak. 5 tő lett, valahonnan jöttek. 😊🙏
Gyönyörűek! 



Kicsit sok eső esett. 😔
Pontosabban, most is esik. 
Azt hiszem, a kertben már áll a víz. 😔
Meg sem mertem nézni. Ez van. Majd egyszer eláll. 

Szép napokat! 
Tipitá- Erika



 

Megjegyzések

  1. Csoda szépek és öntörvényűen jelennek meg a kertben, az én liláim is szaporodnak. Tavaly láttam Rónafalu egyik kiskertjében rózsaszínűt... káprázatos volt.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése