A 100 nap vége

 Megcsináltam! 😀🙏

100 napon keresztül minden nap alkottam, készítettem egy art journal oldalt. Juhééééé! /Igazából azt hiszem kettő nap kimaradt, amikor olyan sok minden volt egész nap, hogy este már nem volt energiám semmire sem. De azt hiszem, hogy ez belefér. Az én mércémmel, mindenképp! /

Jó volt! Nagyon élveztem! Volt, amikor már napközben agyaltam, hogy milyen oldalt készítek. Nagyon sok inspirációt kaptam a többiek oldalaiból. ( Van egy fb csoportunk, ahova naponta posztolt mindenki. Ketten fejeztük már be, és azt hiszem 3-4 csajszinak van még pár nap. És egy páran korábban befejezték.)  Csodásak, rengeteg stílus, technika. Sokat nézegettem a pinterest képeit is. Sok mindent kipróbáltam. Most sokkal bátrabban, mint korábban. Azt hiszem, hogy már alkotás közben sem agyalok olyan sokat. Ahogy jön, úgy lesz éppen jó. Ezt a műfajt azért szeretem nagyon, mert szerintem, nem lehet elrontani. Ha mégis, akkor leragasztod, lefested és folytatod. Nincs egy séma, hogy ilyennek vagy olyannak kell lennie. Az a jó, amit éppen csinálsz. Önfeledt alkotás! Ez a lényeg. Imádtam így alkotni. 😊

Külön boldogság, hogy rengeteg felhalmozott mindenfélét használtam fel. Mert hörcsög vagyok, ha kreatív cuccokról van szó, és szerintem nem hinnétek el, hogy milyen fecniket, kivágatokat vagyok képes őrizgetni. 😁😁

 Imádtam a régi fotók felhasználását is. Nem is tudom már, miért kezdtem el akkor a fotókat válogatni, rendszerezni. A kettő egymástól független volt. Először. Aztán rájöttem, hogy ezek a gyönyörű régi fotók, amiken olyan emberek vannak többnyire, akik számomra ismeretlenek, és már esélyem sincs arra, hogy valaki segítségével megtudjam, kik is ők valójában, a legjobb helyen lesznek a naplóban. Mert kidobásról szó sem lehet. Így aztán, csodás oldalak szereplői lettek. 

Szeretem oldalak születtek. Megtelt egy könyv és egy art journal album, amiben pont kellő számú oldal volt. 👍 Két dupla oldal lett, és valamikor a közepén jártam, amikor kiszámoltam, hogy egyáltalán belefér-e, vagy lesz egy harmadik is. Belefért, a 100. dupla oldallal. Véletlenek nincsenek.

Úgy terveztem, hogy ma rendet rakok az asztalomon és új projektbe kezdek. Az absztrakt online tanfolyam gyakorlatait akarom végig venni. És... egy Tündérligetes társam kitalálta, megemlítette a 100 napos rajzolás kihívását. 😁😁 Csak úgy magunknak. Elgondolkoztam és rájöttem, hogy tökéletes gyakorlás lenne. Mert a rajzolás nekem kicsit mumus, bár szeretem. Szeretnék szépeket rajzolni. Szeretnék olyan könnyedén rajzolni, mint ahogy , most elkészítek egy új AJ oldalt. na, ezért lenne jó ez a rajzkiívás. Csak magamnak is. :) 

Kb. egy órával ezelőtt Anett, az egyik csodálatos AJ oldalakat készítő társam, aki szintén tegnap zárta a 100. napot, felvetette, hogy folytassuk az alkotást addig, amíg a többiek is befejezik. ne hagyjuk őket magukra. 😁😊😉 Nem vagyok semmi rossz elrontója. Van egy-két oldal a másik albumomban, amit be kellene fejeznem mert valamikor egyszer úgy maradtak. 😊

Ma, azért rendet rakok, a többi majd kiderül. 😀





A Mosoly Világ a fotóstúdió neve, ahol a kép készült.
Cgt.: Hámori Gyula
Budapest, VI. Lázár u.13.


Ezen itt minden fecni évek óta várja a sorsát.
 A pillangók mintalyukasztóval vannak, de a többi valamiből maradt. 


Pinterest inspiráció alapján


Ez is Pinterest inspi


És ez is. 
Ezt a zöld festéket, aminek a színe nem is jön vissza teljesen a fotón, nem is tudom mikor és miért vettem. Csodálatos! Imádom! Hogy miért nem használtam eddig, azt sem tudom. :)



Az idézetet Anett 100. oldaláról "loptam". Nagyon találó! A pillangók és csillagok ragasztását alig tudtam abbahagyni. Nehéz volt elengedni az utolsó oldalt. 




Kicsit vaskos lett.
 Ez egy gyűrűs album, nem tudtam az összes lapot belefogni, nem lehet bezárni. 


A két album együtt. 100 nap, 100 oldal. 


Szép napokat! 
Várom az esőt! Nagyon kellene! Küldjétek erre! :)
Tipitá - Erika





















Megjegyzések

  1. Igazi lelkesedés árad a soraidból. Jó, hogy van elfoglaltságod, melyben örömödet leled.
    Örömmel olvastam az írásodat és néztem a képeidet, mint mindig. Remélem, hogy belefogsz a rajzolásba. Kívánom, hogy sikerüljön.
    Reggel esőre ébredtem, és egész nap borult az idő. Küldöm Neked az esőt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Tényleg belelkesedtem. Szeretem a kihívásokat, de nem mindig fejezem be. A rajzosokat nem nagyon. Ez most megmozgatott. Így kezdek majd a rajzoshoz és bízom benne.
      Tegnap este megjött az eső. Jó kiadós és még most is borult, csepergős. Jól megázott a föld, nőhetnek a az elvetett magok! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése