Tavaszodik

Lassan minden virágba borul, kihajt. Bár késett az idei tavasz, már feltartóztathatatlan. 




Kiváncsi vagyok milyen lesz. Ősszel vettem a hagymákat.




Gyöngyvirág



Ennyi százszorszép még sosem volt az udvaron. 



Ibolya szőnyeg


Salátának való a kertből: spenót, csalán, pitypang levele és virága, metélőhagyma, saláta, tyúkhúr, százszorszép, ibolya


Ebből pedig ibolya zselé lesz. Majd mutatom. 
A pitypangot is lehet szedni, tavaly szörpöt készítettem, most is fogok.

Szép napokat! 
Tipitá - Erika



 

Megjegyzések

  1. Szép nálad!
    Elfelejtettem ibolyát szedni...

    VálaszTörlés
  2. Szépek a virágszőnyegjeid a képeken. Cicusod is lazít.:)
    Kíváncsi vagyok az ibolya zselédre. Még soha nem láttam ilyet.
    Neked is szép napot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kertben pedig árvacsalán van. Igazából már lehetne füvet nyírni, de még a csalánt sem akarom, mert jó méhlegelő. Én is kiváncsi vagyok rá a zselére. Tiszta izgi. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése