Menni kéne

 Néha annyira rám tör a mehetnék. Tudom, hogy nem lehet, mert nem, mert nem biztonságos stb., stb. Tudom, hogy sokkal-sokkal-sokkal jobb helyzetben vagyok, mint aki egy nagy város lakótelepén, a valahanyadik emeleten lakik, mert én bármikor kimehetek nyugodtan az udvaromra, a kertembe. Sőt a boltba is elmehetek úgy, hogy nem találkozom senkivel sem, főleg, ha ilyen "nagyszerű" idő van. De akkor is!! /Nyíregyházára sem megyek, pedig nagyon kellene már egy-két ügyet elintézni. / 

Szóval éppen ezen okok miatt is, hétvégén elmentünk a Tokaj Hegyalja Piacra. Amolyan termelői piac, sok-sok finomsággal minden hónap 2. vasárnapján. A Sárga Borházban meg jókat lehet enni. Mondjuk, most nem, de békeidőben, ha már ott vagyunk, akkor ott ebédelünk. 

Szerencsére vasárnap még jó idő volt, tudtunk sétálni is, tücsköket figyelni, bámészkodni, majd Tokajban is sétálni. Tokajban a katolikus templomban valaki orgonán játszott és énekelt, gyakorolt. Olyan megnyugtató volt pár percig hallgatni. 

Nem mentünk messzire és sokat, de nagyon jó volt. 🙏






Rengeteg tücsök lyukat láttunk. :)




Virágos hátizsákom egy ideje a kirándulások, utazások kísérője. 
Tervezek egy scrap - albumot ebben a témában. 😉








Melegebb napokat! 
Vigyázzatok magatokra!
Tipitá - Erika






Megjegyzések

  1. Szép kirándulás volt. A kilincsek különösen tetsznek. Szeretem a részleteket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem a részleteket. A kilincseket, kapukat, cégéreket. Is. Már jó nagy gyűjteményem van. :)

      Törlés
  2. Jaj a szívem! Nyíregyházi vagyok... Nem voltam tavaly anyám sírjánál, s most is kilátástalan, hogy fél napot utazzak.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése