9. hét

 Kicsit nehezített pálya volt ez a hét. Tavaszi tisztító léböjt kúrát csináltam 5 napon keresztül. Most talán nehezebben viseltem, mint az előző alkalmakkor. (Lehet, hogy majd írok egy posztot róla.) 

Szóval, ezért kicsit ziláltak az oldalaim. :) 

Az 59. pl úgy készült, hogy már lefeküdtem, egész nap alig haladtam valamit, olyan egyet előre kettőt hátra nap volt, amikor eszembe jutott, hogy nem csináltam oldalt. Felmentem az alkotós szobámban, valami elképzelés volt a fejemben és elkezdtem keresni a képet hozzá. Ekkor szembejött a sok kajafotó és el is kezdtem kitépkedni. Nem is vágtam :) Ilyen gyorsan, szerintem 15 perc, még nem csináltam oldalt. :) 

Mivel nem igazán volt időm, hangulatom, de a kihívást csak nem adom fel, maradt a jól bevált módszer, ami még hasznos is. Előszedtem a maradékos dobozomat és elkezdtem egymáshoz illeszteni a fecniket. Aztán ragasztottam, rápakoltam, elrontottam, pont jó lett! 

Hát így! 


Itt egyfajta színskála is volt a cél. Remélem látszik. 😁



A malac a jégen mondásnak története van és Tina Rajztanodájában amolyan szállóige. 😀
Hát, ez a nap is amolyan malacozós-kínlódós volt.



Együtt az oldalpár





Szép húsvétot kívánok! 
😀🌸🐇🐣🐰🍞

Tipitá - Erika














Megjegyzések