11. hét

 Az első két oldalon csak ragasztgattam. Amit asz asztalomon találtam. Már említettem, hogy rengeteg kivágat, fecni van mindenfelé. Pontosabban szépen összerendezve borítékban, tasakban, tartókában. Amióta van ez a 100 nap, jelentősen csappant a készletem, de még mindig akad. 😁

Aztán pedig a régi fotókat vettem elő ismét. Olyan szépek. Szeretek velük alkotni. 





Ez talán a legrégebbi fotó, amit találtam. Nagymama nővére.


A fotó hátoldaláról megmentettem néhány fecnit. 
A gyönyörű kézírást nem tudom leutánozni. 



Az időjárás aktuálissá tesz ilyen mondatokat. 





Reménykedem, hogy jobb idő lesz végre, de ismét esőt jósolnak! 
Szép új hetet kívánok! 

Vigyázzatok magatokra! 
Tipitá - Erika









Megjegyzések

  1. Szépek a régi képek és a kézírás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem őket. És örülök, hogy így új életre kelnek. nekem ez most fontos. :)

      Törlés
  2. ...és természetesen az alkotásiad is tetsznek. Itt most nem esik, pedig ígérték. Borult az idő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az jutott eszembe, hogy amikor nem esik, akkor az a bajom, amikor nem esik, akkor meg az. Pedig alapvetően nem. Mert az időjárást nem lehet befolyásolni. Most kicsit nagy a talajvíz, és nem úgy halad a kerti munka, ahogy terveztem. Majd bepótolom. Tanulom a keretet, ő meg tanít. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése