10. hét





Ezt a képet gondolatban már eltettem őszre. Aztán kedden aktuális lett. 


Festős, rajzmedis. Az ilyen típusú oldalakat már régóta nézegetem a Pinteresten. Most készítettem néhányat, és kicsit journáloztam is. Lesznek majd ilyen képecskék is, mert ezek most nagyon tetszenek. 😀


Nagyon régi fotót használtam. Fogalmam sincs ki van rajta, ezen felírat sem volt. 




Ahogy néztem az oldalakat feltöltés alatt, eszembe jutott, milyen sok minden történt a héten. Kedden esett a hó, tegnap pedig olyan meleg volt a kocsiban a besütő nap miatt, hogy leizzadtam. 
Végre lehet dolgozni a kertben!!!
Szombaton, vetettem, ültettem. Ma folyt.köv. :) 

Szép hetet kívánok! 
Vigyázzatok magatokra! 
Tipitá - Erika


Megjegyzések

  1. Jó munkát kívánok a kertben! Állítólag ma jön egy hidegfront. Nehéz követni az időjárást. Ma postára mentem, és melegem volt az utcán.
    A szívecskés különösen tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól belegondolok, az időjárás vigyáz a testemre is. Egy fél napos kerti munkát már megérzek. Nem is nagyon szoktam erőltetni, mert utána csak rosszabb. Most a hétvégi munka után ismét pihenés van, mert esik, fúj. A macskák is elbújtak a pincében, csak enni jönnek fel időnként. :) Hó nálunk szerencsére nem esett. Érdekes ez az időjárás most. :(

      Törlés
  2. Ma megfagy az ásó/kapa a kezünkben....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos. :( De én hétfőn eltörtem a vadiúj ásónyelet. Ne kérdezd, hogy. A harmadik ásónyomnál reccs, és kettétört. Férjem a múlt héten csinálta meg, mert az előzőt is eltörtem. De az szuvas volt. Szóval, semmiképp sem tudnék ásni. :)))))))))))) Igazából nem is nagyon ások, csak ültetéskor.

      Törlés

Megjegyzés küldése