Így készül

 Ígértem, hogy megmutatom, kb. hogyan készül el egy AJ oldal. Az egyik készítése közben nem felejtettem el fotózni. Majdnem nem. :)

Adott egy régi könyv, most abba készítem az oldalakat. ( Már sérült volt a gerince is, nem is a miénk volt, a beleírt nevek közül egy sem ismerős. Szóval én az ilyen könyveket nem sajnálom összefesteni. Biztos van aki megkövez ezért, de vállalom. Szerintem így ezek a könyvek új életre kelnek, kapnak egy második esélyt. :) )

Első lépésként egy fehér alapozóval (gesso) lekenem az oldalt. Ez egyfajta tartást, vastagságot is ad a lapnak, illetve eltűnnek a betűk, ha ez a cél. 


A görkorcsolyás lányokat nem tudom, milyen újságból nyírtam ki, már régóta így várakoztak, most újra a kezembe kerültek. A vidámparkos képecskét most találtam a szöveggel együtt. És akkor ezek mentén elkezdődik az alkotás. Amíg várom, hogy az egyes festési rétegek megszáradjanak, általában rakosgatom a képeket, vagy kiegészítőket keresek. 


A türkizes Pentartos festéket kártyával vittem fel. A régi plasztik kártyák tökéletesek erre a célra. Jó textúrát adnak, nem lesz homogén a festés. 


Száradás után jött egy csillámos akril réteg. Érdekes ez a csillám nálam. Évekkel ezelőtt nem tudtam volna elképzelni. Most viszont szinte mindenre teszek egy kis csillámosat. Mert kell! 😀😀 Mert olyan jó kis pluszt ad! Mindegy, hogy paszta, flitter vagy csillámpor, jó, ha van. 

👍😁


Amikor megszáradtak a festékek, elkezdem rakosgatni a képeket, feliratokat. Hogy a legjobb, hogy lesz mégjobb. Mivel lehet még kiegészíteni, stb., stb.


Amikor naggyából összeáll, elkezdem felragasztani. Ilyenkor nem biztos, hogy minden úgy kerül a helyére, mint, ahogy elterveztem. Ahol túl üresnek érzem, oda keresek valamit. Ide így jöttek a virágok. Pillangó, mert az mindig szép, a szokásos betű, aminek semmi jelentősége nincs, csak elkezdtem felhasználni azokat, amik "feleslegesek". Jó öltetnek tűnt, amikor elkezdtem az oldalakra ragasztani, és tényleg az. Mostmár minden oldalon ott van. Az oldal széle kapott egy kis arany pasztát, ami itt olyan sötétnek látszik. Felirat, dátum és utoljára néhány csillámos türkizes glitter pötty. És kész! :)

Szép napokat mindenkinek! 
Vigyázzatok magatokra! 

Tipitá - Erika











 




Megjegyzések

  1. Köszönöm a beszámolót. Soha nem tudtam, hogyan készülnek a munkáid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Körülbelül így. Be szinte mindegyik másként. :) Valószínüleg ezért nem unom meg. Sok lehetőség van. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése