8. hét

Túl a félidőn 😀


50-nek nem lett valami vidám oldal. Azt hiszem aznap sokalltam be a vírus-helyzettől, 
a hidegtől meg még egy-két dologtól. De, ilyen is kell. Azóta már ok a helyzet. 


Az alap 1976-os szabásminta. Szinte törik a papír.


Megbokrosodott bokortyúkon lovagló tyúk. 😄😄
Egyik alkotótársam szerint. 




Nagyhét következik. Én léböjtöt is kezdek. 
Szép napokat kívánok! 

Tipitá - Erika









Megjegyzések

  1. Az utolsó különösen tetszik.
    Elkezdődött a léböjtöd. Sok sikert hozzá!
    Szép hetet és alkotásokat kívánok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Kicsit most szenvedek a léböjttel. Valahogy nem ilyen emlékeim voltak. :) A közepén vagyok, már számolok vissza! :)

      Törlés
  2. A szabásmintára készített képed nagyon megdobogtatta a szívemet. Imádom a szabásmintákat, nagy köteggel őrzök belőlük a beépített szerényemben. Hogy minek, azt nem kell megkérdezni:))) A 18 éves koromban egy évig járatott Burda számaim a költözés során szőrén-lábán eltűntek. Nagy szívfájdalmam, annyira imádtam azokat a lapszámokat, majdnem azt gondolom, hogy pótolhatatlan veszteség. Pedig csak divatlapok. De az életérzés, ami a lapozgatásuk által felidéződne, az igazán nagy hiányom. (Azt a szabásmintás scrapbook képet nagyban még a hálószobám egyik falán is szívesen nézegetném. Lehet, hogy egyszer én is készítek valami hasonlót.) Nagyon tetszett ez a mai bejegyzés (is).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :) Én nem varrtam sose. Nagymamám viszont varrólány volt, de ezt már írtam is. Illetve Férjem Édesanyja is varrt ezt, azt. Ezért több ilyen könyvem, újságom van. Van ami duplán, azokat nyirbálom. A magazinok iránti érzéseidet átérzem. Én Édesanyám Barátnők című magazinját őrizgetem. Érdekes most olvasni, nézni a 70-es évek életét. Jókat szoktam mosolyogni. :) A receptek és a házi praktikák viszont most is nagyszerűek.

      Törlés

Megjegyzés küldése