7. hét

 Haladok tovább, immár új füzetbe. :)


Inspiráció a Pinterestről. Már régóta terveztem, hogy ezt kipróbálom. Azt hiszem, még lesz ilyen. Sok lehetőséget rejt. Ez a lap kicsit akvarelles, jó rá fejteni és rajzolni.


Tina legújabb kihívása a színekkel foglalkozik. Ez a "csak az alapszíneket használd! feladathoz egészen jól passzol. 😀 És felfedeztem, mennyi pecsétem van. (Végre rendszereztem egy mappába is, így áttekinthetőbbek. )


Ez is Pinterest inspiráció.


Egy-egy szín bemutatásából sok jó oldalt csináltak a lányok. Azonos színű tárgyak fotóit keresgélni, jó móka. Annyit lett, hogy dupla oldalt készítettem. És miért narancssárga? Jó kérdés. Szinte semmi narancssárgám nincs. Annyira nem szeretem. De ezek a képek tetszenek. Az ősz meg elképzelhetetlen narancs nélkül. 
Ja, és nemrég együtt alkottunk óvónéni barátnőmmel, aki egy narancssárga alapot akart festeni. Merthogy nincs narancssárga oldala. Nem lett az. Meghatározhatatlan színű lett. 😁Jókat röhögtünk és a végére egy szuper oldal kerekedett. 😊




Hasonló virágot szintén a Pinteresten láttam. 


 Ez az úgy kezdődött, hogy fogalmam sincs mit csináljak. 
De a végeredmény tetszik.
És véletlenül egy olyan kottadarab került a kezembe, ami a 48. oldalról lett szakítva. 
Szeretem az ilyen véletleneket. 


Nagymama és a barátnője 1930-ban. A magasabbik Nagymama. 
Ebből az időből sok közös képet találtam, de nem emlékszem rá. Nagymama sosem beszélt róla. Nem tudom, hogy miért lett vége, és már nem is fogom megtudni. 
Érdekel nézni ezt a lassan 100 évvel ezelőtti képet. 


Szép napokat! Vigyázzatok magatokra! 

Nagyon várom a jó időt! Két hete fúj a szél, hideg van, semmi kedvem kint lenni. 
Pedig már nagyon mennék a kertbe!

Ui.: Ma az 50. oldalt fogom készíteni. Annyira hihetetlen. :)

Szép hetet! 
Tipitá - Erika








Megjegyzések

  1. Kedves Erika! Mindig szép és új dolgokat találok nálad. Tetszik a nagymamás, de mindegyikban találok valamit, ami tetszik. Kinagyítom és tanulmányozom őket.
    Itt is hideg szél fúj napok óta, jól fel kell öltöznöm a sétára. Eljön a kert ideje is, az is egy mozgási lehetőség lesz neked.
    Szép hetet kívánok !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! <3 Tudom én, hogy mindennek eljön az ideje, csak most kicsit besokkalós, szenvedős, nyűgös, semmisemjó hangulatom van. Egy-két nap, aztán elmúlik. Remélem. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése