Napsütéses Tisza-part

 Két hétig voltunk karanténban. Férj volt pozitív. Egy náthával kezdődött és annyi is maradt. Azt hiszem nagyon-nagyon szerencsénk volt, mert elég durva esetekről lehet hallani. Igazából azért kért tesztet, mert több kollégája is megbetegedett, aztán biztos, ami biztos. Az egyik teszt negatív lett. Két nap múlva kiderült, hogy a másik meg pozitív. :( Aztán én is kértem tesztet, hétfőn és péntekre kaptam meg a negatív eredményt. Hát... nem volt egy jó hét. Lejárt a karanténunk, de mivel Férj köhögött, meghosszabbították. Bár hónapok óta itthon vagyok, azért ez a két hét bezártság már sok volt. Igazából azt hiszem a tudat, hogy nem mehetek sehova sem. :( Nem nyávogok, mert van, akinek ez a betegség sokkal-sokkal rosszabb volt. :( Mi nagyon szerencsések voltunk!🙏🙏

A héten minden nap az udvaron dolgoztunk, és jó sok mindent meg is csináltunk. Bár annyi munka van, hogy olyan, mintha nem történt volna semmi. :) De majd szépen sorban. 

A kert egyenlőre nagyon vizes, sőt az ősszel másodjára telepített levendulám egy része ismét vízben áll. :( Valamit ki kell találnom azzal a kert résszel. Ja, az elmúlt 10 évben nem volt ott víz. :( 

A mai csodálatos napsütésben muszáj volt valahova elmenni. Nem akartunk emberek közé, mert itt a harmadik hullám, így maradt a Tisza-part. Amit ismerünk, ahova néha kimegyünk, sétálunk, megnézzük, felfedezzük. A Tiszához nem mentünk le, mert az ártér nagyon sáros még. De a kedvenc fámat ismét megcsodálhattam. :)

    







A kedvenc fám hatalmas ágai







A kedvenc :) 



Már másodjára tette fel fordított sorrendbe a feltöltött képeket. :( 
Fogalmam sincs miért. :( 
Így a séta igazából visszafelé történik. 

Szép napokat! Itt a tavasz!! Örvendezzünk! :)

Tipitá - Erika

Megjegyzések

  1. Nagyon sajnálom, ami veletek történt. Remélem, hogy tényleg túl vagytok rajta. Kívánom a legjobbakat. A fád nagyon szép. Szép napokat nektek is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! Én még elkaphatom akármikor. Azt hiszem. Vagy ki tudja. Olyan sztorikat hall az ember, hogy bármi lehet, bármikor. Szóval élünk, ahogy eddig. Vigyázunk magunkra, szedjük a vitaminokat, isszuk a gyógyteákat és nem nagyon járkálunk. Mondjuk ez utóbbit én egyre rosszabbul tűröm. :(

      Törlés
    2. Nekem dunai menedékem van, az ártéri erdőben hóvirág és csillagvirág szőnyeg ragyog. (Mellékhatásilag lesz-még egy, s más attól tartok.) Tágabb családunkban ismét új megbetegedés. Én elrendeltem a kijárási tilalmat a zuram számára. Ma még kitalálom és megszervezem az éhenhalás elkerülését. Majd a műhelyben feltalálja magát. Tényleg teszek is fel néhány alkotást tőle.

      Törlés

Megjegyzés küldése