100 napos kihívás

 Már tavaly is figyelemmel kísértem egy ilyen kihívást. Szántai Szilvi fantasztikus art journál oldalakat készített. És végigtolta a 100 napot. 

Hétfőn újra felbukkant az art journal csoportunkban a téma. (FB csoport) Én mindig nagyon lelkes vagyok a kihívásokkal. Volt már olyan, amit végigvittem. :) És olyan is, amit nem. 

Végül hagytam magam rábeszélni. :) :) Merthogy elseje van, meg buli, és jó lesz ... stb., stb. 

Így aztán belevágtam. Kerestem egy régi könyvet, nagyon szeretek régi könyvekbe dolgozni. Ezek többnyire rongyosak, hiányosak. Évek óta egyik helyről a másikra kerülnek. Kidobni sosem fogom, így viszont új életet élhetnek. 

Eddig jó vagyok, tényleg minden nap készült egy oldal. Vagy egy dupla. És a mai, az utolsó kb. 15 perc alatt. Ha már előre kitalálom, mit is akarok, gyorsan összejön egy oldal. Mivel sokan kezdtük el a kihívást, rengeteg inspiráció van a csoportban. 

Saját magamnak állítottam egy-két "szabályt": lehetőleg maradékokat használok. Fecniket, kivá-gatokat, ezer éve őrzött mindenfélét. Mert rengeteg ilyenem van. Több dobozzal. Szeretem a szép papírokat, így szinte minden fecnit elteszek, semmi sem megy a szemétbe. A másik, hogy új technikákat próbálok ki. Az akvarell ceruzákat eddig nem nagyon használtam, pedig van. Vagy porpasztellel sem dolgoztam még art journálban. 

Következik az első hét:






Ez egy másik kihívás feladata is. De erről majd máskor. 



Rengeteg ötlet van a fejemben a következő oldalakkal kapcsolatban. És nagy elszántság a 100 nappal. :) 

Szép napokat kívánok!  :) 

Tipitá - Erika

Ui. : Május 11-én lesz a 100. nap! :) 


Megjegyzések

  1. Kivánom, hogy helyt állj a kihívásokban, és sok szép dolgot csinálj. Én nem értek ehhez, de nálad figyelek. :-) Neked is szép napokat kívánok!

    VálaszTörlés
  2. De jó feladat!;) Kár, hogy nem értek hozzá! Kíváncsian várom, amiket ebből megosztasz velünk! Jó munkát, ill. szórakozást!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! majd csinálok egy olyan bejegyzést, hogy hogyan készül egy oldal.

      Törlés

Megjegyzés küldése