Őszi udvar és kert

 

Ez az ősz is tartogat szépségeket! 💚💚💗🙏👍🌸🌺🌼🌰🌞🎃




















Megjegyzések

  1. Számomra nagyon talányos ez a blogfelületed most, alig találtam meg, hol lehet megnézni a képeidet, (régebbi bejegyzéseidet nem is találom), én jobban szeretem, amikor -, mint egy könyvet - tudok lapozni olvasgatni...de ez az én bajom, nem szeretek rejtvényekre kényszerítődni, ha olvasni szeretnék (sajnos a szememnek sem praktikus a vakítóan fehér háttér az íráshoz), sajnálom, de kitartottam, és addig gyakorlatoztam, amíg meg tudtam nézegetni a fotóidat...És mindenképpen szerettem volna neked jelezni valahogy , hogy fantasztikus szépséges meglátásaid vannak benne, igazán művészi lelked van ezeknek a meglátásokhoz, ezek a képek bámulatosan gyönyörűek. Nem értek hozzá, csak a lelkem ujjong tőlük..., az a sötétlila krizantém-közeli meseszép, még pici pókhálószálat is látok a szirmok között (kimentettem magamnak, és felnagyítva képernyőfotóm lett, nagyon szeretem, köszönöm szépen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon régen jártam erre. Csak most olvaslak. Köszönöm szépen, amiket írtál! Nagyon jól esik! Az igazság az, hogy nagyon elszoktam a fényképezőtől. Elkezdtem telefonnal kattintgatni, mert az többet van nálam. A kerti fotózás most külön programnak minősül. :) A technikai dolgokhoz, blog fotóinak lapozása, igazából nem tudok hozzászólni, mert nekem másképp jelenik meg. A háttérrel kapcsolatban, azt hiszem igazad van. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése