Új AJ oldalak

Az art journal számomra nagyon kedves műfaj. Jó pár éve űzöm, szeretem. Annyiféle lehetőség van benne, és szerintem nem lehet elrontani. Tegnap délután kettővel pepecseltem szinte egész délután. Amikor az egyiken száradt valamilyen festék, paszta, addig a másikat vettem elő, vagy valami más apróságot csinálta.
Azért is szeretem nagyon, mert szerintem nem lehet elrontani. Pont úgy jó minden, amilyen lesz. Ha valami mégsem olyan, akkor egyszerűen átfestem. Aztán rengeteg maradék kreatív cuccot fel lehet használni. Vagy az sem kell, csak egy újság, olló, ragasztó. Közben pedig jól megmozgatja az agyad, hogy a nagy halom semmiből, hogyan tudsz kihozni mégis valamit. Hát ezért szeretem. :) :)
Nekem ez a december végi ünnepi időszak sok alkotással teleik, mert bőven van rá időm. Ezek születtek:

Szeretem a hónapokat köszöntő fotókat. De nem találtam igazán kedvemre valót, leginkább azért, mert nem magyarul van ráírva. Persze, mindenki érti, de akkor is. Ebben nálam nincs kibúvó. Így aztán kitaláltam, hogy csinálok. :) És fogok minden hónapban. A sógornőmtől nagyon szupi német alkotós magazinokat szoktam kapni, amiben jobbnál-jobb rajzok és fotók vannak. Nem sajnálom szétvágni, mert tartogatni nem akarom. Így aztán van kép dögivel. :)


Van egy AJ fb csoportunk, ahol különböző kihívásokkal inspiráljuk magunkat és egymást. Az egyik ilyen játékunk a dm újságból készült oldal. Csak azt lehet felhasználni. Képnek, szövegnek. Ez a decemberi számból van. A téma nagyon aktuális! ( Fogok róla írni. :) )

Ajándék oldal, A5-ös méretű


Ez a kettő szintén ajándék, de még karácsony előtt készült.



Szép hetet nektek! 

Tipitá - Erika

Megjegyzések