Kihívások

Amikor még élt a scrap.hu, ajajjj, de szép idők voltak, akkor szinte csak kihívásra készültek a scrap oldalaim. Többek között azért is, mert rengeteg kihívás volt, és ha már belekezdek egy játékba szeretem is végig vinni. Egyszer az Év alkotója versenyben második lettem Sipike mögött, mert sehogy sem tudtam behozni 1 vagy 2 pontot. Na, akkor volt ám kihívás dögivel. Emlékszem, a szerkesztő csajok kitalálták a rapid kihívást, amire tényleg csak 1-2 nap határidő volt. És ha éppen, esetleg nem nézted meg a honlapot, okostelefonos világ még nem volt, akkor lemaradhattál. Hányszor volt, hogy éjfél előtt 10 perccel kezdtem el feltölteni a képet, mert akkor lettem kész az oldallal, fotózással stb.
Most valami hasonlót éltem át! :)
Tettem magamnak egy halk fogadalmat év elején, tényleg csak halkan és le sem írtam :))))), hogy az idén minél több scrap kihíváson részt fogok venni.
1. Azért, hogy tanuljak, fejlődjek.
2. Azért, hogy a rengeteg felhalmozott scrap-cuccom lassan elfogyjon ( sosem fog! ).
3. Azért, hogy alkossak, mert az nekem jó.
4. Azért, hogy esetleg nyerjek is valamit, mert az is jó. :)

Szóval, ez a kihívások éve lesz. Több tekintetben is, de erről majd máskor.
A Scrapbolt csapata, akiket többnyire ismerek is, jó kis feladatokat szokott kitalálni. Ezért őket választottam. A januári feladat az volt, hogy az év színével, ami a korall, és a számomra az év szavával készítsünk oldalt.
Az én szavam a VÁLTOZÁS lett. Amiket már eddig leírtam azért is, illetve még egy nagy dologban szeretnék az idén változást, de arról még mindig, máskor. :)


A fotó Tusnádfürdőn készült pár éve. Egy nagyon szép villa van a képen, ami talán a 30-as években épülhetett. Meglehetősen romos állapotban van már, de csodálatos részletekkel. Ja, és eladó is volt. J.nak és nekem is nagyon megtetszett, amikor láttuk. Azért választottam ezt a képet, mert a nagy változást, amit szeretnék az idén, kicsit jelképezi nekem.  :)



Az oldal különben vázlat alapján készült kisebb alakításokkal.
A határidő napján készült el és mivel nem voltunk itthon este, háromnegyed 12-kor kezdtem el feltölteni. :) De odaért. :)


Ez pedig az AJ csoportunk januári lépegetős játékának oldala. Itt nincsenek szigorú szabályok és rangsor, itt csak alkotunk és örömködünk meg gyönyörködünk egymás oldalaiban. A feladatot is mi találjuk ki, közösen.
Mivel bedobták a karnevál témát, én rögtön Velencében kezdtem el gondolkozni. És végre felhasználtam az utazás után begyűjtött szalvétámat, illetve kipróbáltam a velencés pecséteket is, amiket az egyik útitársamtól kaptam. 



Ennek pedig az a lényege, hogy alkoss a maradékból 15 perc alatt! És ezek tényleg maradékok, amik az asztalomon vannak, mert nem dobunk ki semmit sem, mert jó lesz még valamire. Aztán csak gyűlik, gyűlik, és egyik tartóka is megtelik, meg a másik is. :)
Az egyik csoporttársunk alkotott ebben a formában és annyira megtetszett, hogy rögtön liftelni kellett. :)


Arra nagyon kíváncsi lennék, hogy azt a dátumot ki írta akkor a könyvbe és miért...


Szép napokat! 

Tipitá-Erika

Megjegyzések