Mixed Media Mulatság - Vác

A mixed media egy olyan stílus, amiben nagyon sok mindent, vagy azt is mondhatom, mindent fel lehet használni. Van benne festés, fröcskölés, pecsételés, stencilezés bőven. Ami engem igazából érdekelt, az a rétegezés kivitelezése. Mert azt egyáltalán nem tudtam, a többit szoktam csinálni.
Szóval, amikor hónapokkal ezelőtt kiderült, hogy lesz ez a tábor, gondolkoztam rajta egy kicsit, aztán elhessegettem a gondolatot. Megláttam, hogy Jovi barátnőm és táboros szobatársam kérdezett valamit a csoportban. Megkérdeztem tőle, hogy mi van, érdekel a tábor? Azt válaszolt, hogy igen és menjünk. Egy kicsit kérettem magam, de elég hamar meg tudott győzni. :) :)

Így lettünk a MMM résztvevői.
Kicsit izgultam az indulás előtt. Összesen 5 embert ismertem a résztvevők közül, a technika pedig teljesen új, még sosem csináltam. Ennek folyománya lett az, hogy alig vittem valami scrap cuccot, pl. egy alapkartont. Nem is tudom, hogy ezt hogy gondoltam! Mert nem rendeltem meg minden workshop készletét, anyag nélkül meg nehéz dolgozni. Szóval izgultam, de minden jó lett!

A helyszín nagyon szuper volt. Vác, Hotel-Camelot


Az alkotó termünk, már szépen előkészítve. 
A háttérben az ott a Duna. Sajnos csak ilyen fotóm van, mert arra sem volt időm, 
hogy lemenjek a partra.


Kánaán. Mistek, pigment porok, szórógyöngyök gyönyörű színekben, 
és számomra ismeretlen dolgok. Mindent használhattunk a tábor alatt:)



Ajándékok :) 

A Sugallatos lányok csodálatos inspirációkat készítettek. Jók voltak a ws-ok, rengeteget tanultam az anyagokról, technikáról. Nagyon kedvesek voltak és segítőkészek. Végül számomra is meglepő módon, a hat fajta projektből ötöt megcsináltam, egyet pedig előkészítettem és már csak össze kell raknom. Táborban én nem szoktam ennyi mindent. Most úgy hajtott a lendület, illetve az, hogy megszerezzek egy újabb pecsétet. Virág ugyanis kitalálta, hogy minden befejezett és bemutatott projekt után kaptunk egy pecsétet az útlevelünkbe. Hát, mint a gyerekek. :) :) 

Mutatom lányok alkotását és amit én készítettem. Ahol nagy az eltérés papírban, díszítőben, az azért van, mert nem vettem meg minden alkotó csomagot. Nem akartam a pénzt költeni. :) Aztán a táborban meg jól bevásároltam. :) :) 



Összes cica egy oldalon :)



Ez volt az egyik kedvencem. Meg a legtöbb időt igénylő. Péntek este kezdtük és szombat éjszaka lett kész. Közben száradt, festettem, elrontottam, átfestettem, megint száradt stb., stb. Azokkal a gyöngyökkel és egyéb bigyókkal meggyűlt a bajom, de nagyon szépen lehet díszíteni vele.



Art journal oldal. Én nem szoktam fényképes oldalakat csinálni az 
AJba, de ez most jól esett. 



Erreől először lemondtam. Először is nem volt rámám. Másodszor annyira el voltam csúszva az előző kettővel, hogy nem gondoltam, hogy lesz rá esélyem. De Dorka adott egy rámát és szombat éjszak, vasárnap hajnalban elég hamar sikerült összehozni. :) 
Érdekes, hogy ez is Erdélyben készült, mint a art journalos kép. 


A "legegyszerűbb" projekt. Azért hagytam itthonra.
 De csinálom, mert nagyon tetszik és szuper ajándék lehet belőle.



Hát ez gyönyörű lett. Nekem nagyon tetszik. Feszített vászonra van készítve. 
A fotón Édesanya van.
Megmondom őszintén, nem tudok betelni vele! 

Elvarázsolt a mixed media. Örülök, hogy megismertem a technikát és persze a lányokat is. Az azonban nem kellene, hogy magába szippantson ez az új lehetőség. :) :)

Folyt köv!

Szép hétvégét!

Tipitá










Megjegyzések