London 4.nap

Olyan sok minden nem történt ezen a napon, mert vasárnap már utaztunk haza. Ekkor állították vissza az órát. Amit mi tudtunk, de az nem jutott eszünkbe, hogy ez Angliában is megtörténik. :))))) Így Napsival egy órával korábban mentünk le reggelizni, még szerencse, hogy már nyitva volt az étterem. Mire a többiek lejöttek, szinte már be is fejeztük. Azért sikerült utolsó nap is végigenni az angol reggelit. :)
Délelőtt, Napsi és én bementünk a városba, mert még rengeteg elköltenivaló pénzünk volt. A Cath Kidston-ban folytatódott az árleszállítás, ezért muszáj volt vennem egy táskát. :)
Amikor a buszra várakoztunk, volt egy elég szürreális élményünk egy oltári giccses képeket árusító bácsival, könnyesre röhögtük magunkat. Ilyenkor jó, hogy nem értik meg az embert. :)



Utolsó közös reggelinél


A bevásárló központban halloweenes cukorka gyűjtés volt. Lépten-nyomon jelmezes gyerekekbe botlottunk. Csak lefényképezni nem lehetett őket, mert mozogtak. :)





Ez született a repülőm. Festettem, rajzoltam, új tollat használtam. 
Éppen be tudtam fejezni és földet értünk. 

Ennyi volt a négy nap! Rengeteg élmény...
Ahogy a fotókat nézegetem, szinte hihetetlen, hogy ennyi minden belefért. 
Kedvenc képekből egy pár és bye,bye LONDON...









Szép napokat!
Tipitá


Megjegyzések