Énekel az ország

Ez már egy nagyon régi dolog, én 3 éve hallottam róla először, amikor a nyíregyházi testvérkórusunk, a Harmónia Kamarakórus részt vett benne. Tavaly ősszel, amikor regisztrálni kellett, megkérdezték, a mi kórusunkat is, hogy akarunk-e menni. Csak én jelentkeztem. :) Aztán a véletlenek úgy hozták, hogy Jofi, aki szintén altos, és amúgy is megvagyunk jelentkezett, hogy jönne. Így töltöttünk három napot Szekszárdon a múlt hét végén, ahol 500 énekes próbálta Rossini Kis ünnepi miséjét és Kodály Budavári Te Deum-ját. Nem könnyű művek, de szépek. A karmester Hollerung Gábor. Óriási koponya, rengeteget tanultunk és röhögtünk. Olyan beszólásai vannak, hogy csak lestem az elején. Aztán sűrűn jegyzeteltem. :)

Vasárnap lesz a koncert a MÜPÁ-ban. Juj de izgalmas!!!



 Lassan megtelik a színházterem

Karnagyúr mikroportot igazit, kezdődik a próba.

A városra nem sok időnk maradt, de most nem ezért mentünk.


Szekszárd határában egy nagyon jó kávézó! A ki arra jár próbálja ki!!




A csapat


Szép napokat!
Tipitá

Megjegyzések