Áprilisi alkotócsoport

Egy újabb nagyszerű, beszélgetős, mosolygós-nevetős, finom csokis, tanulságos, felismerős, rácsodálkozós nap.

Ott kezdődött, hogy teljesen véletlenül, pedig véletlenek nincsenek, egy ismerősömmel találkoztam az állomáson és így együtt utaztunk Pestre. Természetesen végig dumáltunk, nevetgéltünk stb.

Az alkotó csoport témája a Kos jegy volt. Meg az április és a húsvét. Lerajzoltam, hogy milyen tavaszi virág lennék, aztán a belső tűz lefestése következett.

Szeretem Tina kártyáit, mert mindig meglep, hogy hogyan lesz értelme az először teljesen közömbös kártyának, hogyan állnak össze a dolgok teljes kerekké. Félelmetes!

Az első két kártya az előző találkozásunk óta eltelt időszak nekem jó és rossz oldalát mutatja meg. És tényleg. :) :)

A hat kártya pedig egy történet. Az elsőt én választottam, ami nekem most problémát okoz, a másik ötöt pedig a többiek adták egy-egy jó tanács kíséretében. Ebből aztán született egy mese, az én gyógyító mesém, a montázs hozzá készült illusztráció. Hű, ez így egy kicsit bonyolultnak tűnik, pedig nem az, hanem nagyon szép kerek, tanulságos történet. Szeretem.










Szép napokat kívánok! Tipitá :)

Megjegyzések