Alkotós hétvége

Szombaton Pesten voltam. Tinánál art journal délutánon. Érdekel ez a naplózás. Már voltam egy kezdőn is tavaly. Az az oldalam nem lett kész, még most sincs (jajjjj). Most textiles art journal oldalakat készítettünk. Jó volt!!! 


Ez még a vonaton készült, mert a 21 napos rajzkihívást is elkezdtem.
Téma: Valami a kedvenc szinemmel.

Fázisok


Alkotás :)

Az első oldal. A napocska és a virágfüzér már itthon került rá, 
mert a második oldalt is meg akartam csinálni. Legalább az alapokat.


Mindenki húzott egy szót, az enyém a hideg lett. Ezt valahogy be kellett építeni az oldalba és textilt is kellett használni, természetesen. Hát, ez a hideg megdolgoztatott. :) 
"Kaptam" egy Végh Attila haikut, ami már beindította a fantáziámat. Így született az oldal. Itthon lett kész ő is, mert a három óra alkotás nagyon hamar elszalad. 





Szép napot nektek!
Tipitá
:)



Megjegyzések